زلال طب شیمی: تولیدکننده آب دیونیزه و لوازم دندانپزشکی

زلال طب شیمی

تولیدکننده ملزومات دندانپزشکی

زلال طب شیمی
جراحی سرطان لثه در بیماری سرطان لثه، جراحی ممکن است یکی از روش های درمانی برای از بین بردن و درمان این ضایعه باشد. جراحی سرطان لثه با برداشتن تومور و بافت اطراف ضایعه همراه است.در برخی شرایط و موارد برای درمان سرطان لثه بافت ضایعه ممکن است بخشی از فک و دندان ها را

فهرست آنچه در این مقاله میخوانید

جراحی سرطان لثه

در بیماری سرطان لثه، جراحی ممکن است یکی از روش های درمانی برای از بین بردن و درمان این ضایعه باشد. جراحی سرطان لثه با برداشتن تومور و بافت اطراف ضایعه همراه است.در برخی شرایط و موارد برای درمان سرطان لثه بافت ضایعه ممکن است بخشی از فک و دندان ها را نیز درگیرکرده باشد که برای از بین بردن کامل بیماری ناچار به تلفیق روش های درمانی دیگر مثل شیمی درمانی و رادیوتراپی باشد.

آیا سرطان لثه قابل درمان است ؟

درمان سرطان لثه با روش های مختلف مثل جراحی سرطان لثه قابل انجام است، اما مسئله قابل توجه در این میان، میزان موفقیت در درمان است.

در جواب اینکه آیا سرطان لثه قابل درمان است یا خیر باید گفت میزان موفقیت این درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثل : مراحل تشخیص جهت بررسی نوع و اندازه ضایعه، میزان گسترش و پیشرفت ضایعه و تشخیص زودرس بیماری سرطان لثه، احتمال موفقیت و قابل درمان بودن سرطان لثه را افزایش خواهد داد.

درمان سرطان دهان چیست؟

در درجه اول برای درمان سرطان دهان بهتر است چکاپ کامل و بیوپسی یا نمونه برداری از بافت ضایعه جهت تشخیص دقیق نوع بیماری انجام شود و بعد از تشخیص کامل، مرحله پیگیری و انجام درمان های لازم برای کنترل، جلوگیری از پیشرفت، درمان و از بین رفتن کامل زخم یا تومور مشکوک انجام شود.

درمان سرطان دهان مربوط به طیف گسترده ای از تخصص های مختلف است که با جراحی، اشعه، شیمی درمانی و تغذیه و در برخی موارد روانشناسی مراقبت از رفتار بیمار انجام می‌شود. با تشخیص به موقع و مراجعه به متخصص بیماری های دهان مراقب سلامتی دهان، صورت و فک خود باشید.

سوالات متداول + پاسخ

چه عواملی باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان دهان خواهند شد؟

در برخی از موارد ابتلا به سرطان میتوان به افزایش مصرف تنباکو، نوشیدنی های الکی و یا عوامل ارثی و خانوادگی اشاره کرد.

آیا سرطان دهان قابل درمان است؟

اینکه سرطان دهان قابل درمان است یا خیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل موارد زیر هستند:
مرحله تشخیص نوع ضایعه، اندازه تومور و زخم ایجاد شده، نوع واکنش بدن به درمان ها و زمان تشخیص سرطان، زمان شروع فرآیند درمان سرطان دهان.

توجه داشته باشید که این سوالات به صورت کلی هستند و برای درمان و تشخیص صحیح بیماری باید فورا به پزشک متخصص بیماری های دهان، فک وصورت مراجعه کرده و با مشاوره های دقیق روند درمان را شروع کنید.

نتیجه گیری و جمع بندی

مهم ترین نکته در درمان سرطان دهان و لثه و یا جراحی سرطان لثه، مرحله تشخیص زودرس و شروع درمان به موقع است. زیرا مدت زمان سریع و به موقع میتواند در کنترل و درمان بیماری موثر واقع شود. بنابراین به محض احساس هر نوع علائم و تغییرات مشکوک در نواحی مختلف دهان، زبان و لثه و به وجود آمدن هرگونه ضایعه و زخم سریعا به پزشک متخصص بیماری های دهان فک و صورت مراجعه کنید.

درمان به موقع و تغییرات در سبک زندگی میتواند سرطان دهان را درمان کرده و احتمال بازگشت به آن را کاهش دهد.

ثبت سفارش استعلام قیمت تماس 68423

شرکت زلال طب شیمی یک تولید کننده مورد اعتماد لوازم یکبار مصرف و بهداشتی دندانپزشکی با ارائه محصولات ضروری که در حفظ سلامت و تندرستی بیماران  دندانپزشکی نقش اساسی دارد.

شرکت زلال طب شیمی به تولید لوازم دندانپزشکی با کیفیت، استاندارد و استریل با پیام اصلی مقاله مطابقت دارد. 

بهداشت  ابزار و تجهیزات دندانپزشکی  در دنداپزشکی حرف اول را می زند. استفاده از سینی یکبارمصرف و سایز لواز مصرفی  یکبار مصرف استاندارد نه تنها ایمنی بیماران  را تضمین می کند، بلکه به جلوگیری از انتقال عفونت ها، ارتقاء یک محیط دندانی سالم و ایمن برای کودکان کمک می کند.

 تعهد شرکت زلال به تولید لوازم بهداشتی دندان، جزء مهمی از تلاش گسترده تر برای حفظ سلامت دهان و دندان کودکان است، ماموریتی که در مقاله به آن اشاره شده است. محصولات با کیفیت آنها به حفظ استانداردهای بهداشتی، ایمنی و بهداشتی ضروری برای مراقبت از دندان کودکان کمک می کند.