زلال طب شیمی: تولیدکننده آب دیونیزه و لوازم دندانپزشکی

زلال طب شیمی

تولیدکننده ملزومات دندانپزشکی

زلال طب شیمی

البسه | گان جراح الیافی | گان بیمار الیافی | روپوش پزشکی | روکش آستین

گان  یا لباس اتاق عمل ( scrubs) نوعی لباس بهداشتی است. که عمدتا توسط کارمندان بخش مراقبت و پزشکی پوشیده می شود.

در ابتدا برای استفاده توسط جراحان، پرستاران و سایر پرسنل اتاق عمل طراحی شده بودند. قبل از عمل جراحی گان هایی که از قبل استریل یا “اسکراب” شده بودند را می پوشند.

استفاده از آنها در خارج از بیمارستان ها نیز برای محیط های کاری که ممکن است. لباس با عوامل عفونی (دامپزشکان ، ماما ها وغیره) تماس پیدا کند، گسترش یافته است. اسکراب ها ساده با کمترین مکان برای پنهان کردن آلودگی ها، قابل شستشوی آسان و ارزان هستند. تا در صورت آسیب یا لکه های ماندگار به راحتی جایگزین شوند. در انگلستان، بعضی اوقات اسکراب ها به عنوان بلوز تئاتر شناخته می شوند.

انواع گان :
به‌طور کلی دو دسته گان جراحی وجود دارد: یک بار مصرف و چندبار مصرف
گان‌های چند بار مصرف معمولاً از جنس‌های پنبه، پلی استر، ویسکوز مخلوط آن‌ها می‌باشد.
گان‌های یک بار مصرف معمولا از جنس اسپان است.و در محیط های آلوده به عفونتهای ویروسی از اسپان های لمینت شده استفاده می‌شود. و عموما فاقد دوخت و به شکل پرس شده هستند و در برخی موارد ممکن است. دارای الگوهای دوختی هم باشند اما هر چقدر درز کمتر داشته باشد. در مقابل نفوذ ویروس مطمئن تر و محفوظ تر می‌باشد.

 
 
 

روپوش‌ پزشکی   البسه محافظتی هستند که اغلب به عنوان تجهیزات حفاظت شخصی  شناخته می‌شوند که در زمینه پزشکی برای محافظت از کارکنان و بیماران در برابر عفونت‌ها استفاده می‌شوند. بیمارستان های مختلف برای کاهش ضایعات و هزینه خرید، لباس های ایزوله قابل استفاده مجدد ارائه می دهند. این روپوش های طبی در سبک ها و جنس های مختلف موجود هستند. روپوش‌های محافظ مخصوصاً با ویژگی‌های مختلف برای پزشکان و بیماران طراحی شده‌اند تا در حین جراحی یا هنگام مراقبت از بیماران از ایمنی هر دو استفاده کنند.

برخی از انواع مختلف روپوش  پزشکی  زلال طب شیمی مورد استفاده در زمینه پزشکی به شرح زیر است:

روپوش جراحی

روپوش‌های جراحی با استفاده از پارچه‌های سبک وزن برای محافظت عالی فرموله می‌شوند و این لباس‌ها به‌ویژه برای پاسخگویی به نیازهای محل کار بالینی معمولی طراحی شده‌اند. این لباس‌های استاندارد در رنگ‌های متنوع با ویژگی‌های مقاوم در برابر مایعات موجود هستند. کمربندهای لباس های جراحی معمولاً از پنبه خالص ساخته می شوند و کمربندهای قابل تنظیم در پشت برای تنظیم لباس جراحی با بدن شما هستند. برای جراحان و دستیاران آنها پوشیدن این روپوش های جراحی برای جلوگیری از تماس مستقیم با هرگونه عفونت و سایر مشکلات سلامتی در حین انجام عمل مهم است.

ویژگی های این روپوش های جراحی

حفاظت کامل در مناطق آلوده

این روپوش جراح انعطاف پذیری بیشتری را به پوشنده ارائه می دهد در حالی که بخش بزرگی از بدن را می پوشاند. به طور کلی، این لباس‌ها دارای بند کمر و آستین‌های کشباف هستند. داشتن شهرت بالاتولید کننده لباس جراحی، ما اندازه های قابل تنظیم این روپوش ها را برای بیمارستان ها و مراکز پزشکی ارائه می دهیم.

موثر و ایمن 

این روپوش های پزشکی زمانی استفاده می شوند که خطر آلودگی متوسط ​​تا زیاد وجود داشته باشد. اگر چنین الزاماتی برای انجام و جستجوی تامین کنندگان لباس جراحان قابل اعتماد در هند دارید، دیگر نیازی به جستجوی بیشتر از ما نیست. ما بهترین لباس های جراح را با قیمت های بی نظیر ارائه می دهیم.

کاور تمام لباس مجلسی (شلوار) | لباس های ایزوله

کارکنان مراقبت های بهداشتی برای داشتن حداکثر محافظت در برابر مایعات بیولوژیکی نیاز به پوشیدن لباس های روپوش دارند. اگر در حال کار بر روی مایعات بیولوژیکی هستید که قادر به انتقال بیماری هستند، این لباس ها انتخاب مناسبی هستند. با پوشیدن یک روپوش تمام عیار، می توانید بدن خود را از تماس مستقیم با مایع محافظت کنید. لباس مجلسی می تواند از پلاستیک یا هر پارچه ضد آب دیگری ساخته شود.