زلال طب شیمی: تولیدکننده آب دیونیزه و لوازم دندانپزشکی

زلال طب شیمی

تولیدکننده ملزومات دندانپزشکی

زلال طب شیمی

سر آینه اکونومی

سر آینه اکونومی برای مشاهده صحیح و آسان که سبب بازتاب نور و تأمین دید غیرمستقیم جهت مشاهده آسان دندانهای بیمار استفاده می شود.این سرآیینه ها قابل اتصال بر دسته آینه فلزی میباشند.

سر آینه اکونومی از جمله ابزارهای پرکاربرد در مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی است. این سر آینه ها قابل اتصال بر دسته آینه فلزی میباشند.

68423

ثبت سفارش و استعلام قیمت

توضیحات

سر آینه اکونومی با اتصال بر دسته آینه  یکی از ابزار پر کاربرد در دندانپزشکی می باشد.

آئینه معاینه دندانپزشکی کاربردهای وسیعی دارد. سه مورد از مهمترین عملکردهای آن امکان دید غیرمستقیم توسط دندانپزشک ، انعکاس نور بر روی سطوح مورد نظر و جمع کردن بافت های نرم می باشد.

  •  دید غیر مستقیم:
    مناطق زیادی در دهان وجود دارد که دیده نمی شوند ویا به سختی قابل رویت هستند. دندانپزشکان با استفاده از آینه دهانی می توان این مناطق را مشاهده و بررسی کنند. در مورد مناطقی از دهان که بدون آینه دهانی، قابل رویت هستند ولی دندانپزشک برای مشاهده آن در پوزیشن نامناسب جسمانی قرار می گیرد استفاده می شود. چرا که بدون آینه دندانپزشکی، وضیعت‌های نامناسب جسمی برای دندانپزشک هر روز ایجاد می‌شد و باعث بروز دردهای مزمن در ناحیه گردن و کمر می‌گردید. سطوح خلفی (زبانی) دندان های فک بالا یکی از رایج ترین مناطقی است که از آینه های دندانی استفاده می شود.
  • عقب کشیدن بافت های نرم:
    دندانپزشکان باید بافت اطراف دهان بیمار مانند گونه و زبان را دور کرده تا دید و دسترسی بهتری را برای اینسترومنت ها مهیا کنند. به همین منظور از این آینه برای عقب کشیدن بافت مثل گونه و زبان استفاده می‌شود تا دید بهتری از دندان‌ها بدست آید و دسترسی به دندان راحت تر شود. بیمار در هنگام عقب کشیدن به دلیل نرم بودن آینه هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نخواهد کرد.
  •  بازتاب نور:
    قسمت هایی از دهان وجود دارد که حتی با وجود نور بالای سر بیمار، باز هم روشن نمی‌شوند و یا روشنایی آنها دشوار است. در این مواقع، از آینه دندانپزشکی برای انعکاس نور به این سطوح استفاده می‌شود، تا به مناطق عمیق و حفره های دندان دید کافی و دقیق، داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

کشور

آلمان

شرکت

اکونومی

قطر

22 mm

جنس

استیل ضد زنگ

تعداد در بسته

12 عدد

محصولات مرتبط با سر آینه اکونومی