زلال طب شیمی: تولیدکننده آب دیونیزه و لوازم دندانپزشکی

زلال طب شیمی

تولیدکننده ملزومات دندانپزشکی

زلال طب شیمی

تری دندان | تری قالبگیری

موارد استفاده تری قالبگیری دندان پزشکی رایج ترین کاربردها شامل گرفتن قالب جهت فرآیند های تشخیصی، قالب گیری مورد استفاده در پروتز برای ترمیم های ثابت یا متحرک، قالب گیری در جراحی دهان، قالب گیری در ارتودنسی، ایمپلنتولوژی، جراحی فک و صورت و بسیاری از رشته های دیگر است. به عبارت دیگر، قالبگیری یک روش ضروری در زمینه دندانپزشکی است

68423

ثبت سفارش و استعلام قیمت

توضیحات

تری دندان  ⇔ تری قالبگیری دندان

تری قالبگیری دندانپزشکی که معمولاً از پلاستیک یا فلز ساخته می شوند، مواد قالب گیری را در حالی که قالب داخل دهان ایجاد می شود، نگه می دارند و سپس یک پشتوانه محکم ایجاد می کنند تا مطمئن شوید که قالب بدون اعوجاج در پایان گیرش است.

برخی از تری های قالب گیری برای استفاده مجدد طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر اساساً زمانی که به آزمایشگاه دندانپزشکی فرستاده می شوند بخشی از قالب می شوند.

تری قالبگیری دندانپزشکی که در اندازه‌های مختلف موجود هستند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بخش خاصی از آناتومی بیمار مانند قوس کامل، ربع یا دندان‌های مخالف را به تصویر بکشند. از آنجایی که موقعیت‌های مختلف ترمیم نیاز به استفاده از انواع مختلف سینی دارند، داشتن اندازه‌ها و سبک‌های مختلف سینی می‌تواند مفید باشد.

اهمیت استفاده از تری قالبگیری دندانپزشکی

تری های قالبگیری دندانپزشکی بخش بسیار مهمی از پروسه درمانی هستند. اینها لوازمی هستند که در چندین تخصص مختلف برای گرفتن قالب از دندان ها و فرآیند آلوئولی (سیستم تنفسی) استفاده می شوند.

تری  قالب گیری دندانپزشکی محصولات به خصوصی هستند که پزشکان از آنها برای قرار دادن مواد قالب گیری در داخل دهان استفاده می کنند. آنها همچنین مواد را با تری تا داخل دهان حمل و کل فرآیند قالب گیری را کنترل می کنند.

این اعمال بخشی ضروری از چندین روش متفاوت در درمان های دندانپزشکی به حساب می آیند.

تری دندان تری قالبگیری از مواد درجه یک و با کیفیت تولید شده است.از تری برای قالب گیری دندان استفاده میشود.

انواع تری :

تری با دندانی، تری بی دندانی، تری نیم فک، تری تمام فک، تری قدامی برای دندانهای فک بالا یا فک پایین، در اشکال پلاستیکی، آلومینیومی، استیل و غیره ….

 

تری دندان
تری دندان

محصولات مرتبط با تری دندان | تری قالبگیری

محصولات مرتبط با تری دندان | تری قالبگیری