سینی یکبار مصرف

[dflip id="9840" ][/dflip]

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی چیست و چه مزایایی دارد؟

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی به عنوان یک وسیله حیاتی در مطب‌های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سینی‌ها از مواد پلاستیک درجه یک با کیفیت ساخته شده‌اند و برخی از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد را ارائه می‌دهند. سینی‌های یکبار مصرف دندانپزشک زلال طب شیمی ، دارای استانداردهای بین‌المللی از جمله ISO و CE می‌باشند که تضمینی برای کیفیت و استحکام این محصولات است.

استفاده از سینی‌های یکبار مصرف دندانپزشکی دارای مزایای فراوانی است. این سینی‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه مرتبط با شستشو و استریل کردن می‌شوند. همچنین، به دلیل داشتن بخش‌های جداگانه، امکان نظم دهی به ابزارهای دندانپزشکی و جلوگیری از آلودگی و عفونت را فراهم می‌کنند.

سینی‌های یکبار مصرف دندانپزشکی به پزشکان کمک می‌کنند تا به بهبود بهداشت و سلامت بیماران بپردازند. این محصولات نقش مهمی در جلوگیری از آلودگی و افزایش بهداشت محیط کار دندانپزشکی ایفا می‌کنند.

تنوع ابعاد و طرح‌ها، همچنین پوشش ضد لغزش در برخی از مدل‌ها، سینی‌های یکبار مصرف را به یک انتخاب عالی و کاربردی برای دندانپزشکان تبدیل کرده است. این نوآوری در زمینه تجهیزات دندانپزشکی نشان از توجه به بهبود فرایند‌ها و ایجاد یک محیط کار بهینه دارد.

ISO 9001:2015 سیستم مدیریت کیفیت برای تولید آب دیونیزه
دارای گواهینامه ISO 13485

سینی یکبار مصرف و کاربرد آن در کلینیک های دندانپزشکی

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی مواد و ابزار دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد؛ که هم باعث استریل ماندن لوازم مصرفی می شود و هم تمام موارد مورد نیاز را برای پروسه درمان به صورت پکیج و یکجا در اختیار پزشک قرار می دهد. این محصول از پرکاربرد ترین لوازم مصرفی در دندانپزشکی به حساب می آید و هر روزه ضرورت استفاده از آن بیشتر نمایان می شود.

امروزه به دلیل توجه بیشتر به مسائل بهداشتی و ضدعفونی کردن لوازم پزشکی، سینی های “فلزی” جای خود را به سینی های “یکبار مصرف” (پلاستیکی) داده اند که برای هر بیمار یک سینی مجزا استفاده و بعد از اتمام روند درمان، آن سینی در دسته زباله های درمانگاهی قرار می گیرد.

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی زلال طب شیمی با بهره گیری از مواد مدیکال درجه یک و پیروی از استانداردهای بین المللی مربوطه؛ یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه استفاده از سینی یکبارمصرف دندانپزشکی به شمار می می رود.

سینی یکبارمصرف زلال 700گرم
تولید کننده سینی یکبارمصرف دندان پزشکی

 

  ⇐ دلایل خرید سینی یکبار مصرف دندانپزشکی 👉 

خرید سینی یکبارمصرف دندانپزشکی دارای دلایل متعددی است که از جمله آنها می‌توان به تقسیم بندی مناسب و نظم دهی به تجهیزات دندانپزشکی اشاره کرد. این سینی‌ها به کاربر امکان می‌دهند تا تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت منظم و دسترسی آسان نگه دارند. انواع تجهیزات از جمله فایل‌های دستی، K فایل‌ها، H فایل‌ها، فایل‌های چرخشی (روتاری)، گوده، رول پنبه، سر قلم کامپوزیتی و … به صورت مرتب در این سینی‌ها قرار می‌گیرند.

 به سه دلیل سینی یکبار مصرف دندانپزشکی جایگزین نوع استیل فلزی آن است و مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته است.

از مزایای این سینی‌ها می‌توان به صرفه اقتصادی آنها اشاره کرد. هزینه تمام شده‌ی این سینی‌ها به شدت پایین بوده و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. در مقابل، هزینه بالای استریل و ضدعفونی سینی‌های فلزی پس از هر پروسه دندانپزشکی، باعث شده تا سینی‌های یکبار مصرف جایگزینی مناسب به نظر آیند.

علاوه بر این، زمان بر بودن استریل کردن سینی‌های فلزی نیز یک مشکل است. در حالی که سینی‌های یکبار مصرف پس از هر استفاده به راحتی تعویض می‌شوند و نیازی به هزینه و زمان زیادی برای استریل کردن ندارند. این امکان به بیماران فراهم می‌آید تا پس از هر پروسه، بدون نگرانی از جرم ویروس‌ها، سینی‌های خود را جایگزین کنند و آنها به راحتی در دسته زباله‌های پزشکی قرار بگیرند.

  ⇐ سینی یکبار مصرف دندانپزشکی زلال طب شیمی  

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی تولید شده توسط زلال طب شیمی با بهره‌گیری از مواد درجه یک و رعایت استانداردهای بهداشتی، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه سینی‌های یکبار مصرف دندانپزشکی شناخته می‌شود. این سینی‌ها از مواد پلی اتیلن درجه یک ساخته شده‌اند و دارای طراحی باکیفیتی برای ایجاد فضاهای مرتب و مورد نیاز برای قرار گیری تجهیزات دندانپزشکی هستند.

ویژگی‌های بارز سینی‌  دندانپزشکی زلال طب شامل ضخامت مناسب و مقاومت بالا است. این سینی‌ها به علت ضخامت خوب خود و مقاومت در برابر شکستن، از پارگی و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند. طراحی با لبه‌های مناسب نیز از مقاومت بیشتر این سینی‌ها نسبت به فشار و استفاده‌های روزانه اطمینان حاصل می‌کند.

سینی‌های  دندانپزشکی یکبار مصرف  زلال با ارائه این ویژگی‌ها، به کاربران امکان استفاده راحت و رضایت‌بخش را فراهم کرده و نقش مهمی در بهبود بهداشت و بهینه‌سازی فضاهای کار دندانپزشکی ایفا می‌کنند.

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی دیجی کالا

برندهای مختلفی از سینی های یکبار مصرف دندانپزشکی در فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا در حال فروش محصولات خود هستند، که در آنها می توان به برندزلال طب شیمی اشاره کرد.

این سینی ها در ابعاد استاندارد ، گرماژ و رنگبندیهای مختلف تولید میشوند.  گرماژ های 300گرمی  ۴۰۰ گرمی 500 گرمی  و 700 گرمی موجود میباشد .

در سینی های یکبار مصرف دندانپزشک زلال طب ، به دلیل تقسیم بندی فضای موجود، می توان تجهیزات مختلفی علی الخصوص ابزارهای ایستاده را در آن جای داد.

سینی یکبار مصرف  به دلیل یکبار مصرف بودن و استفاده برای هر بیمار به صورت مجزا و تعویض بعد از پایان هر پروسه دندانپزشکی، از درجه کیفیت بهداشتی بسیار بالایی برخوردار هستند.

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی در کرج و تهران 

سینی یکبارمصرف دندانپزشکی علاوه بر دندانپزشکی، در مراکز کاشت مو و سالن های زیبایی و کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شهر کرج و تهران  مرکز کلینیک های زیبایی و کاشت مو محسوب شده و از سرتاسر ایران برای کاشت مو به این شهر سفر میکنند.

مهمترین مزیت سینی های یکبار مصرف همانطور که در قبل ذکر شد، قابلیت تعویض سریع و بهداشتی بودن آن است که در کلینیک های زیبایی شهر تهران مورد استقبال قرار گرفته است.

سینی ‌های یکبار مصرف دندانپزشکی  در رنگهای مختلف قابل دسترسی است که از آنها می توان به سفید، صورتی، آبی، سبز و زرد اشاره کرد و بسته بندی این محصول به گونه ای است که مقدار بسیار زیادی را می توان در انبار با فضای اشغال شده پایین نگهداری کرد.

 ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی

ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و هر کدام کاربرد کاربرد مخصوصی دارند.  ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی  نیز تنوع محصول زیادی از محصولات یکبار مصرف را دارا میباشد.

بیشتر کاربرد ظروف یکبار مصرف ،کلینیک های دندان پزشکان، بیمارستان ها هستند که حدودا شامل 90 نوع محصول هستند.

از پرمصرف ترین آنها می توان به گوده یکبار مصرف دندانپزشکی، آینه یکبار مصرف دندانپزشکی، استند کامپوزیت دندانپزشکی ِزلال طب شیمی و  از البسه یکبار مصرف هم میتوان  پیش بند نایلونی بیمار دندانپزشکی، پاپوش پزشکی ، روکش آستین الیافی پزشکی اشاره کرد. ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی دارای کیفیت بالا در طراحی و مواد اولیه به کار رفته در آنها هستند.

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی 500 g رنگی

🦷سینی یکبار مصرف دندانپزشکی زلال🦷 

 شرکت سینی یکبار مصرف دندانپزشکی  یکی از پیشروهای تولید سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی می‌باشد و از سال ۹۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم یکبارمصرف دندانپزشکی آغاز کرده است. محصولات این شرکت شامل سینی‌های با وزن‌های ۳۰۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی و ۷۰۰ گرمی می‌باشند که در بازار به مصرف عرضه می‌شوند.

در وزن ۵۰۰ گرمی، سینی‌ها به صورت رنگی در چهار رنگ آبی، قرمز، سبز و زرد تولید می‌شوند، در حالی که در وزن‌های دیگر، به صورت تک رنگ سفید در دسترس هستند. این تنوع در طراحی سینی‌ها، به مشتریان امکان انتخاب محصول با توجه به سلیقه شان را می‌دهد.

شرکت زلال طب با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تولید ظروف یکبارمصرف از جنس‌های مختلف از جمله پلی پروپلین و پلی استایرن به شناخته شده است. این شرکت با دستگاه‌های پیشرفته پلی استایرن، محصولات با کیفیت و به صرفه تر را تولید کرده و موفق به تأمین نیازهای بازار داخلی و صادرات به کشورهای همسایه شده است.

💰 خرید سینی یکبار مصرف دندانپزشکی

خرید اینترنتی به عنوان یکی از روش‌های ساده و موثر برای تهیه محصولات، به ویژه سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی، در حال حاضر بسیار محبوب شده است. این روش دارای مزایای زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به آسانی خرید، سرعت عمل بالا، دسترسی به بازار گسترده، صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی و امکان مقایسه و بررسی ویژگی‌های محصولات اشاره کرد.

مشتریان با استفاده از گوشی‌های موبایل یا دستگاه‌های دیگر، به سادگی می‌توانند به قیمت‌ها، برندها و مدل‌های مختلف سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی دسترسی پیدا کنند و اطلاعات جامعی درباره محصولات مورد نظر خود را بدست آورند.

سایت زلال با ارائه خدمات فروشگاهی آنلاین، به مشتریان این امکان را می‌دهد که به صورت آسان و سریع به تمامی محصولات دندانپزشکی، به ویژه سینی‌ دندانپزشکی یکبارمصرف ، دسترسی پیدا کنند. مشتریان با مراجعه به سایت، می‌توانند از ویژگی‌ها، کاربردها و مشخصات هر محصول مطلع شوند و سپس با انتخاب محصول مورد نظر، به راحتی خرید خود را انجام دهند. این فرآیند از دیدگاه مشتریان به دلیل سرعت و راحتی، جذابیت زیادی دارد.

🛍️ فروش سینی یکبار مصرف دندانپزشکی

فروش اینترنتی سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی به عنوان یکی از بهترین راه‌های بازاریابی و فروش در این عرصه شناخته شده است و شرکت زلال طب نیز از این موقعیت به دست آمده به عنوان یک فروشنده برجسته در این زمینه بهره‌مند شده است. این شرکت با اعتماد به فروش اینترنتی، بخش عظیمی از استراتژی بازاریابی و فروش خود را متمرکز بر فروشگاه‌های آنلاین کرده است.

در بخش فروشگاه سایت، مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، با تنوع محصولات و انواع سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی این برند آشنا شوند و اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات هر محصول به‌دست آورند. این رویکرد اطمینان مشتریان را افزایش می‌دهد و امکان انتخاب محصول با توجه به نیازها و ترجیحات فراهم می‌شود.

همچنین، در بخش عمده فروشی، شرکت زلال طب از زیرساخت‌های مدیریتی قوی برخوردار است و توجه ویژه‌ای به نیازها و حساسیت‌های مشتریان عمده‌فروشی دارد. این امر باعث جذب مشتریان و فروش بیشتر در این حوزه می‌شود.

زلال طب شیمی در زمینه فروش محصولات یکبار مصرف دندانپزشکی، تجربه سابقه زیادی دارد و انواع روکش ها نیز بین لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند که از جمله آنها می‌توان به روکش یونیت دندانپزشکی، روکش دسته چراغ، روکش سینی یکبار مصرف دندانپزشکی، روکش پوآر و روکش سنسور ها را نام برد.

💲 قیمت سینی یکبار مصرف دندانپزشکی 

قیمت سینی‌های دندانپزشکی  یکبارمصرف تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد، از جمله که روش تولید، ماده اولیه، گرماژ محصول و ویژگی‌های کیفی آن می‌باشند. زلال طب شیمی در تولید سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی از ماده اولیه پلی اتیلن استفاده می‌کند که این ماده دارای کیفیت بسیار بالاست و نسبت به نوعی از سینی‌ها که در بازار موجود هستند، عملکرد بهتری دارد.

پلی اتیلن یک جزء پلاستیک با خصوصیات متنوع و مناسب برای مصارف مختلف است. از ویژگی‌های آن می‌توان به انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر آب و شکل‌پذیری بالا اشاره کرد. استفاده از این ماده در تولید سینی‌های دندانپزشکی، علاوه بر ایجاد محصولات با کیفیت، می‌تواند به بهبود عملکرد و کارایی آنها نیز کمک کند.

به عنوان نتیجه، قیمت سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی زلال ممکن است به دلیل استفاده از ماده اولیه با کیفیت بالا، نسبت به برخی از محصولات رقیب، بیشتر باشد. اما این افزایش قیمت با توجه به کیفیت و عملکرد بهتر محصول، می‌تواند انتخاب مناسبی برای مصرف کنندگان و دندانپزشکان باشد.

 سینی یکبار مصرف دندانپزشکی قیمت

سینی های سینی های یکبار مصرف دندانپزشکی زلال طب  در دو نوع معمولی و VIP قابل خرید می باشند که نوع معمولی در بسته بندی ۴۰۰ گرمی و نوع وی آی پی در بسته های ۵۰۰ گرمی عرضه می شوند.

نوع VIP سینی یکبار مصرف دندانپزشکی زلال طب محصول جدید این شرکت محسوب شده و دارای ویژگی های متفاوتی مانند افزایش ضخامت بالاتر نسبت به نوع معمولی و به طبع مواد به کار رفته بیشتر و استحکام و عمر بالا می باشد.

محصول VIP بر اساس بازخوردی که در چند سال گذشته از مصرف کنندگان این محصول و درخواست آنها ، طراحی و در مرحله تولید قرار گرفته است و رضایتمندی بسیار خوبی را به سمت خودش جلب کرده است

دستگاه تولید سینی یکبار مصرف دندانپزشکی

 
شرکت زلال طب شیمی با تجربه‌ای قابل توجه در زمینه تولید سینی‌های یکبارمصرف دندانپزشکی، به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه محسوب می‌شود. این شرکت از مواد با کیفیت برتر برای تولید سینی‌های دندانپزشکی استفاده می‌کند، که شامل سه دسته اصلی پلی استایرن، پلی پروپیلن، و پلی اتیلن می‌شود.
 

در فرآیند تولید، ابتدا مواد اولیه با دانسیته بسیار بالا به دستگاه تولید سینی یکبارمصرف دندانپزشکی وارد می‌شوند. این مواد به صورت گرانول درآمده و سپس با استفاده از تکنیک ترموفرمینگ یا شکل‌دهی بر اساس حرارت، به ورق تبدیل می‌شوند. در ادامه، این ورق‌ها به وسیله قالب‌های خاص شکل‌دهی می‌شوند و سپس فرآیند سرد شدن آن‌ها و خروج از قالب انجام می‌پذیرد.

اهمیت حرارت و دما در فرآیند تولید نمی‌تواند نادیده گرفته شود. تعیین دما و گرماژ مناسب در مرحله تولید گرانول، همچنین کنترل دقیق درجه حرارت قالب و سایر پارامترها مانند درجه حرارت پیچ‌ها و … نقش بسیار حیاتی در بهبود کیفیت و کمیت تولید دارد. به این ترتیب، شرکت زلال طب شیمی با بهره‌گیری از این فناوری‌های پیشرفته، در تولید دستگاه تولید سینی یکبارمصرف دندانپزشکی به مراتب کارآمد و با کیفیت عالی عمل می‌کند.

↵ تولید کننده سینی یکبار مصرف دندانپزشکی  

شرکت زلال طب شیمی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم یکبارمصرف دندانپزشکی، مفتخر است که تمام مجوزها و شرایط بهداشتی و استریلیزه لازم را برای تولید این محصولات به‌دست آورده است. این شرکت از دستگاه‌های نیمه فرمینگ و تمام فرمینگ برای تولید سینی‌ یکبارمصرف دندانپزشکی استفاده می‌کند.

در این دستگاه‌ها، تمامی مراحل تولید سینی‌ یکبارمصرف دندانپزشکی انجام می‌شود. از جمله مراحل این تولید می‌توان به مرحله فرمینگ و شکل‌دهی مواد اولیه اشاره کرد. ماده پلی اتیلن، که به عنوان ماده اصلی تشکیل‌دهنده این سینی‌ها است، به وفور در بازار موجود و با توجه به انعطاف‌پذیری بالای آن، این محصولات را به صرفه اقتصادی و مقرون به صرفه می‌کند.

استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته در دستگاه‌های تولید، همچنین رعایت شرایط بهداشتی و استریلیزه، اطمینان می‌دهد که محصولات تولیدی توسط شرکت زلال ، بی‌نقص و بهداشتی باشند. انعطاف پذیری بالا و مقاومت به شکنندگی نیز از ویژگی‌های مثبتی است که سینی‌  دندانپزشکی یکبارمصرف  این شرکت را برتر می‌سازد.

↵ روش ساخت سینی یکبار مصرف دندانپزشکی زلال طب شیمی  

با توجه به نیازمندی‌های تولید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، از تجهیزات حیاتی مانند کمپرسور باد یا کمپرسور اسکرو در خطوط تولید خود استفاده می‌کند.

کمپرسورهای اسکرو از نظر فناوری و کارایی، نقش حیاتی در تولید تجهیزات دندانپزشکی ایفا می‌کنند. این دستگاه‌ها با ایجاد هوای فشرده با استفاده از فناوری اسکرو، تضمین کننده تامین انرژی برای انجام فرآیندهای تولیدی می‌باشند. کمپرسورهای اسکرو از این جهت که با پیچش و فشردگی هوا کار می‌کنند، به دلیل کارکرد پایدار و کارآمد خود، انتخاب مناسبی برای شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی محسوب می‌شوند.

🩺 سینی پلاستیکی بزرگ دندانپزشکی  زلال طب

✍️ در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی به طیف وسیعی از تجهیزات و ابزار آلات متنوع نیاز است که یکی از با اهمیت ترین آنها سینی یک بار مصرف دندانپزشکی است.

برای آنکه بتوان نسبت به کلیه ی اقدامات انجام شده اطمینان حاصل کرد باید سینی دندانپزشکی کیفیت بالا و مناسبی را داشته باشد تا با خیال راحت بیمار خود را به دست دندانپزشک بسپارد و از ایمنی و دقتی که در کار اعمال می شود آگاهی کامل داشته باشد.

سینی یک بار مصرف دندانپزشکی زلال  را می توان به جای سینی های دندانپزشکی استاندارد مورد استفاده قرار داد که به متخصصان در این حوزه طیف گسترده‌ ای از مزایا را ارائه می دهند مانند عدم به هم ریختگی و نامنظم بودن ابزارآلات دندانپزشکی به دلیل برخورداری از بخش های مختلف، عدم نشر آلودگی به علت یک بار مصرف بودن سینی زلال طب  و قیمت مناسب داشتن و… مواردی از این دست.

سینی یکبار مصرف | سینی یکبارمصرف
سینی یکبارمصرف زلال 700گرم