شرکت زلال طب شیمی ـ آب دیونیزه -آب مقطرـ

آب دیونیزه ( آب مقطر)

سینی یکبارمصرف دندانپزشکی

پیش بند های یکبار مصرف از دندانپزشکان و بیماران در برابر مایعات و آلودگی محافظت می کند.پیش بند یکبار مصرف در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.این به جلوگیری از گسترش عفونت و تمیز نگه داشتن محیط دندان کمک می کند.پیش بند یکبار مصرف جزء ضروری کنترل عفونت در دندانپزشکی است.

 
 
 

شرکت زلال طب شیمی با تکیه بر مواد اولیه مرغوب و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، تولید اقلام یکبارمصرف در حوزه‌های دندانپزشکی، پزشکی، آزمایشگاهی و آب دیونیزه را برعهده دارد. ما به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در این صنعت، بر فراز سال‌ها تجربه و تخصص در این زمینه به ایجاد محصولات با کیفیت و استانداردهای بین‌المللی متعهد هستیم.

تمامی اقلام تولید شده توسط ما، مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایزو (ISO) و علامت CE می‌باشند. این استانداردها نشان از کیفیت بالا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در فرآیند تولید محصولات ماست. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، ما به تولید اقلامی با دقت و کارایی بالا می‌پردازیم تا نیازهای حرفه‌ای و تخصصی دندانپزشکان، پزشکان و آزمایشگاه‌ها را برطرف نماییم.

 
 
 
 
ایزو
پیشبند یکبار مصرف دندانپزشکی

شرکت زلال طب شیمی با تکیه بر مواد اولیه مرغوب و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، تولید اقلام یکبارمصرف در حوزه‌های دندانپزشکی، پزشکی، آزمایشگاهی و آب دیونیزه را برعهده دارد. ما به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در این صنعت، بر فراز سال‌ها تجربه و تخصص در این زمینه به ایجاد محصولات با کیفیت و استانداردهای بین‌المللی متعهد هستیم.

تمامی اقلام تولید شده توسط ما، مطابق با استانداردهای بین‌المللی ایزو (ISO) و علامت CE می‌باشند. این استانداردها نشان از کیفیت بالا و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در فرآیند تولید محصولات ماست. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، ما به تولید آب دیونیزه و اقلامی با دقت و کارایی بالا می‌پردازیم تا نیازهای حرفه‌ای و تخصصی دندانپزشکان، پزشکان و آزمایشگاه‌ها را برطرف نماییم.

محصولات ما شامل انواع سینی یکبارمصرف دنداپزشکی  و آب مقطر ، لوازم یکبار مصرف دنداپزشکی  و تجهیزات مورد نیاز در رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی و آزمایشگاهی می‌باشند. این محصولات شامل اقلامی مانند،، ماسک‌های جراحی، دستکش‌های پزشکی، ابزارهای دندانپزشکی، مصرفی‌های آزمایشگاهی و دستگاه‌های آب دیونیزه می‌باشند.

از جمله ویژگی‌های برجسته محصولات ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب: در تولید محصولات خود از مواداولیه با کیفیت و استانداردهای بالا استفاده می‌کنیم. این مواد، به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مناسب، در ایجاد محصولات با دوام، مقاوم و قابل اعتماد نقش بسیار مهمی دارند.
  • استانداردهای بین‌المللی ایزو و CE: تمامی محصولات ما دارای گواهی‌های ایزو و علامت CE می‌باشند. این استانداردها نشان از رعایت معیارهای کیفیتی برتر و ایمنی در فرآیند تولید است و مطمئنیم که محصولات ما با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی عرضه می‌شوند.
  • تنوع محصولات: با توجه به نیازهای مختلف صنعت پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا محصولاتی را با تنوع و گستره وسیعی عرضه کنیم. از لوازم جانبی ساده، اقلام مصرفی آزمایشگاهی ما سعی داریم تمامی نیازهای مشتریان را در این حوزه‌ها برآورده کنیم.
  • تکنولوژی پیشرفته: در فرآیند تولید، از تکنولوژی‌های پیشرفته و ماشین‌آلات مدرن استفاده می‌کنیم. این امکان را به ما می‌دهد تا محصولات با دقت بالا و استانداردهای مورد نیاز را تولید کنیم. همچنین، با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، قابلیت ارائه بهبودهای مداوم در محصولات را داریم.
 
 
 
 
 

نیاز به راهنمایی دارید؟

زلال طب شیمی  از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ پاسخگوی شماست.

لطفا جهت استعلام و سفارش محصولات اطلاعات خود را ارسال کنید .

  • نام کامل مجموعه 
  • حیطه و شهر محل فعالیت 
  • نام محصولات به همراه تعداد درخواستی

68423

09125245072

شماره واتساپ شرکت

کاور یونیت نایلونی دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی اجزای مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به صندلی و زیر سری یونیت دندانپزشکی، سیستم ساکشن، چراغ یونیت و سیستم هوای فشرده و … اشاره کرد. صندلی یونیت دندانپزشکی به دلیل تماس مداوم با بیماران می تواند دچار استهلاک شده و تحت فشار و کشش و اصطکاک صندلی آن، آسیب ببیند.

شما با استفاده از روکش صندلی دندانپزشکی دیگر نیازی به شستشو آن ندارید. همانطور که مشخص است شستشو مداوم می‌تواند صندلی‌های دندانپزشکی را به کلی نابود کند. هزینه خریداری یونیت دندانپزشکی به قدری بالا هست که استفاده از روکش صندلی کاملا توجیه اقتصادی داشته باشد. روکش صندلی دندانپزشکی کاملا طبق اندازه‌های استاندارد و با مواد با کیفیت تولید می‌شوند.

قیمت روکش یونیت دندانپزشکی در زلال طب  نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات دندانپزشکی کاملا مناسب و پایین از آنها است. برای تهیه سرآستین الیافی  دندانپزشکی به همراه روکش یونیت روی اسم آن کلیک کنید .

بهترین دکتر جراح فک و صورت

کلاه آکاردئونی یکبار مصرف

عینک محافظ

دستکش یکبارمصرف

سر آینه اکونومی

کاور زیر سری نایلونی

 

 انواع کاور و روکش های دندانپزشکی 

پیشبند یکبار مصرف جعبه ای تاشده
پیشبند یکبار مصرف جعبه ای تاشده
آینه یکبار مصرف دندانپزشکی
آئینه یکبار مصرف دندانپزشکی
کاسه لاستیکی دندانپزشکی
کاسه لاستیکی

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

“سپاس از شما ، همراه همیشگی زلال طب شیمی